Less på Facebook videos

Nu börjar jag med att klaga igen, men fan va less ja blir på att se dessa hemska jävla videos med barn som blir misshandlade av sina föräldrar eller tex barn som blir påkörda eller om djur m.m

Jag ha ändå tyckt att världen är en rätt så fin plats men allt mer jag börjar se dessa klipp börjar man inse hur jävla hemskt många barn/djur m.m har det bakom stängda dörrar!

Det är väldigt svårt att ens förstå hur man blir efter en sån uppväxt eller i såna miljöer man får se, då man haft både en bra mamma och pappa som gett mig åter och åter kärlek och trygghet till tusen.

Alla vet att det finns onda människor och olika kulturer som man i te direkt stödjer men det är fruktansvärt och se svart på vitt på dessa filmsnuttar och då e detta bara nån minut vi ser av denna stackars unges liv som åter och åter igen får ta denna skit. Det är väl det ja tycker e så hemskt när man tänker på det att 2min av barnets liv på film gör mig så sjuk och gör att ja mår dåligt i flera dagar och denna stackars unge får uppleva denna skit hela tiden om och om igen och ja kan på nått sätt leva och gå vidare medans barnets liv fortsätter i detta helvete, och då tänker jag hela tiden på denna stackars unge som inte är stor nog att försvara sig och som måste gå hem till dessa föräldrar av rädsla och ingen vet vad som händer.

Jag lider verkligen verkligen av att se det och skulle personen i fråga stå framför mig eller ja skulle få veta vem som kan vara så grym skulle ja tortera fanskapet tills han önska han aldrig blev född och egenhändigt gå till polisen efteråt.. Det är inte barnet som bett om att få komma till världen utan det är jag som förälder som tagit på mig ansvaret att till varje pris ge all kärlek och trygghet ja kan.

Javisst finns det vissa dagar som är tyngre än andra men det är så få år av barnets liv man har chans att få vara dom extra nära och då dom är beroende av min närhet och trygghet så folk borde inte ens gnälla,

Såg tex en video igår som ja inte alls trodde hade med ondska att göra men då visade dom först en hund som vart påkörd och då kom en annan hund och försökte dra bort han från vägen trots att det va bilar som körde hela tiden..

Sen kom människans vänlighet och då va det i Kina eller typ Japan. Och då var det en mini buss som körde på en 2 årig liten tjej på gatan och dom stannade inte ens, ingen stannade utan andra bilar/mopeder fortsatte och körde på ungen och ingen kollade så hon levde ens och vägen va inte så trafikerad. Till slut va det en dam som gick fram, kollade inte pulsen eller nått utan drog bort barnet från gatan och lämnade henne på trottoaren. Och barnet hade nog klarat sig om dom stannade första gången för de såg ut som ungen rörde sig efter andra bilen/mopeden körde på henne.. Va fan e det med folk!! Och är en människa/djur så lite värd!??


Det är lika med djur som är aggressiva. Det är inte hundens fel, alla hundar är inte friska från grunden men då må man ju som ägare ta ett beslut då det fortfarande är jag som hundägare som har ansvaret för att min hund inte gör andra illa. Och det gäller även pittbull m.m! Dom är ursöta och jättefina men man får inte glömma deras ursprung och vad dom är avlad för. Vet många som har såna hundar som är bra i psyke m.m men sen kommer dom som har dom i fel syfte och det e som sagt inte hundens fel.

Men man borde införskaffa hundlicens på dessa hundar så bara vissa människor få ha dom lika med andra mer nervösa raser tex att man inte varit straffad m.m då det oftast är såna människor som skaffar dessa för ett syfte och inte för hur underbara dom kan va som familjehund och brukshund. Och givetvis gäller det inte alla straffade men till 90% är det väl såna människor!

Lika med att det kommer en lag om att man inte få ha sex med djur.. Ähh men va faaaaaan e inte det en självklarhet! Dom e lika utsatta som ett barn! Alltså det e lika bra Åhh släppa en bomb på jorden och poff e allt fanskap väck och inte en själ till kan skadas!

Och alla jävla mördare och psykopater varför kan dom inte leta rätt på alla jävla pedofiler och tortera dom istället för alla andra oskyldiga människor.. Jaaa näe allt e felvänt här i världen!


Nu ha ja fått skrivit av mig all skit ja kände för idag.. Hihi sådeså

Flera gånger på sista tiden ha ja drömt om vargar, så förbannat less på denna dröm som inte försvinner och det e samma dröm om och om igen och den e nästan exakt lika varje gång..


Och med det säger jag godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0