Kasta macka vid sjön...

Haft en jätte mysig dag med massa bus och prat om drömmar i framtiden ;)) drömjobb m.m, finns inget som gör mig så otroligt levnadsglad som när ja ser hur glada mina barn är och hör deras framtids drömmar och se deras underbara leenden när dom strålar av lycka ;)))


Idag ha vi varit nere vid sjön och kastat sten " så kallat kasta macka" och vi tog med oss saga en stund också ;)) sen hälsa vi på mami en sväng med och sen stannade Melvin över där ;))) och de va tänkt vi skulle åkt till Norge och hälsat på med men eftersom tuva vart febrig och hostig idag väntar vi nån dag och avvaktar, tro dom hade semester i veckan med och i så fall blir det en sväng dit nu till veckan eller nästa vecka!!


Ha verkligen på börjat mitt så kallade nya jag BRA...eller ja va väl så förut med, men kommit ur balans jaaa, Lite drygt och jobbigt ibland, men baby steps, baby steps!!

Alla kan förändras bara man ger sig faaaaan på det... ;))) men det e lika lätt att falla tillbaka på dåliga saker igen, därför föredrar jag babysteps istället ;))

Nä imorgon blir det nya äventyr så bäst man lägger sig så man orkar upp ;)))


Godnatt <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0