Fotografering

Idag var det dags för syskon fotografering, herre Gud ;)))

Haha tuva vägrade ha på sig kläderna jag och hon valde tillsammans igår, och fick nå psykbryt och slängde sig ner, hon skulle ha hel rosa leggings och en rosa tunika, suck ;)))) men vart bra till slut ;))) när mamma fick sin vilja igenom.

Och Melvin va en sur mule på morgonen när han skulle duscha, dom små fick bada igår så det va klart, men Melvin vägrade så ja sa att då får du kliva upp tidigt och duscha för ja ska med duscha och fixa mig.
Så han va inte direkt glad över att behöva kliva upp 7 på sin lediga dag.


I år fick jag "äran" att köpa julklappar till alla runt oss, men som tur e så e ja i princip klar med alla julklappar ;))

Så då få man ju hoppas alla blir nöjd..




såg på dagiskorten att tuva egentligen är super lik mig från ja e liten, förutom sne ögonen jag har. Dock börjar hon också få mer åh mer snea ögon fast hon har pappas stora ögon, wilmer och Melvin har mer mina snea ögon, men tuva blir bara mer åh mer lik mig utseende mässigt ;)))

Idag har vi stökat fram julgranen och bakat lite granna, men blir mer imorgon, tuva tyckte det va roligt och fixa till advents staken med mossan och allt ;)) sen fixade hon apelsiner med nejlikor ;)) luktar så gudomligt gott ;)))

Sen fikade vi lite och såg film och Melvin kokade upp glögg sen fick barnen spritsa pepparkakor med glasyr och sen dekorera med mini marshmellows och m&m:s


Skicka med dagis kort ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0