Sjukstuga

Vet inte hur länge vi varit sjuk nu, *snyft*, åkte in på akuten på jourtid då jag fick för jobbigt med hostan och cocilanan hjälpte inte ens. Då var det början till lunginflammation och nått astma liknande jag hade och sen öroninflammation ;/ vart helt utslagen och nästan bönat om att inte hosta en gång till för att det gör för ont. Fick penecellin till slut då kroppen inte orkade till slut, är fortfarande inte helt ok.


I morgon har jag möte igen och ja känner mig för dålig egentligen och känner väl mest att jag är rädd för att ja inte ska va på topp och representera som ja vet att ja kan. Få se lite hur ja mår men må väl iväg.


Barnen har också varit jätte dåliga så det har varit himla tufft, har aldrig tidigare varit att jag och barnen varit sjuk exakt samtidigt. ;/

Nä nu blir det sova ;))) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0