Funkar iallafall för mig...

Äntligen har jag hittat en metod som funkar just för mig... Att ta bort tex, potatis, ris, pasta trodde jag skulle vara extremt svårt då jag verkligen älskar det! Det e ju fruktansvärt gott.. Men de går faktiskt super bra ;)) har alltid blomkåls mos eller broccoli till köttet istället, dock ibland kan ja tjuva lite pasta eller nått av det andra men då e det aldrig över 1dl av det! Och det ha ju fortfarande gett resultat så jag e nöjd :)))

Hoppas bara att ja går ner mer fort, så ja kan börja handla snyggare kläder!

Men som sagt ;))) ett steg i taget! Har fortfarande nått kilo kvar till mitt första mål är avklarat. Sen kommer nästa och då ska jag lätt va under 3 siffrigt.. Men att ha gått ner bara 30kg själv på ett år utan operation eller biggest loser e fasiken bra det... Men man tappar verkligen motivationen när man står stilla (morr).. Men tänk om ja hade börjat rört mig eller köra 1 timmes promenad strikt varje dag vad det kunnat gett resultat ;))) men svårt åhh få till en timme varje dag. Eller... Egentligen inte, men de få heta så för stunden ;))))





Kort på mig åhh världens bästa kickan <3


Kommentarer
Postat av: Kickan

Bra gjort gumman!!! Wieeehoo!!
Du är BÄST! :)

2013-10-03 @ 20:51:33
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0