;))) hoppas hoppas

Om ja ha världens tur nu så ha jag antagligen blivit med jobb ;))) men det e inget ja kan kan prata om just nu ;)) men ja håller mina kära tummar på att det funkar ;))) vill sååååååå gärna jobba sååååå ;)))

Och angående hjälpkassen så vore det ju super kul om det hade varit en sponsor som ringde in till mig och sa ;)) självklart kan ja sponsra med det åh det ;))) kanske har blivit med lokal med ;)))

Det e så otroligt bra feedback jag får från detta ;)) och från alla möjliga håll ;))) få se hur det går ;))) kan ju lika bra som det blir bra bli dåligt ;))) få ta det som det kommer ;))) är tävling idag om loggan vi ska ha som förenings logga och på hemsidan och som gruppbild på fejjan ;))) spännande värre. ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0