Sjuka barn

Ibland blir man så otroligt less på att ha sjuka barn :/ först att jag vart sjuk länge och så hade vi bestämt att på måndagen vart det djungelhuset och tisdag jamtli eller badet.

Men det vart inget av det då Tuva Li fick jätte hög feber i söndags kväll ;/ och de känns extra tråkigt just för att melvin har skolplikt annars och endast ledig nu och man har chansen att verkligen hitta på nått kul med varandra.

Skönt dock att få kolla upp det här med polyperna riktigt. Så kanske det blir ordning.



Just nu har jag så mycket åhh tänka på och idag har vi varit och kollat på lokaler ;)) spännande ;))) och imorgon är det dags för möte med oss i styrelsen. Ska också bli spännande ;))) dock lär det ta några timmar ;)) men va gör det när man har så otroligt underbara människor vid sin sida ;))

Nä nu ska jag fortsätta skriva morgon dagens samtals punkter och lag stadgar som ska va klart tills imorgon :/ känner mig lagomt stressad ;)) hihi


Godnatt ni underbara 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0