Underbar känsla ;)))

Allt runt hjälpkassen har verkligen gett mig energin tillbaka ;)) Att kunna hjälpa till och bygga upp nått som i slutändan ger så mycket till andra ;) även att kunna lägga sig och veta att man har nått in planerat dagen efter som gör skillnad för andra ;)) och att chansen finns att vi kanske blir sponsrade med löner för att göra detta och kunna hjälpa andra ;))) vore verkligen underbart roligt ;)) men man ska inte hoppa i taket än utan man får se vad som händer ;)) söker jobb under tiden så klart ;)) allt blir bra oavsett ;))




Har varit utan röst i ca 4 dagar och haft världens hosta ;( och ja känner mig så trött då hostan så klart alltid kommer på natten, och dom små har också varit sjuk mycket och vaknat mycket på nätterna när ja själv äntligen lyckats somna om , verka va nått som går då jag hört av många att det verkligen sitter i länge ;/ men nu hoppas jag att det vänder snabbast möjligt då jag ha så många eld i järnet. Och ja vill verkligen iväg till Mickis och Malin och hälsa på snart.. Så igår kokade jag ingefära och citron och drack litte på kvällen :))


Ikväll har vi möte med några som vill hjälpa till och är drivande personer ;))) ska bli spännande ;)) fått in några loggor från både firmor som jobbar med reklam och privat personer ;))) kul ;)))

Nä nu ska ja passa på att vila en stund ;))) medans mitt lilla gostroll sover ;)))

Skickar med en bild på ett tackbrev jag fick från en vi hjälpte igår som hon ville att jag skulle dela med mig till folk på sidan ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0