Jul ❤❤

Haft en jätte mysig jul med barnen dock va det lite tungt åh göra all mat för ryggen men det gick 😊 tomten kom och alla barn vart jätte glad för all mat och alla paket. Älskar mina troll ungar så himla mycket. Vad vore livet utan dom. har blivit så mycket bättre nu med min add när jag börjat med medicinering. Kan fokusera mycket bättre och klara av vissa uppgifter på ett bättre sätt 😛 sakta men säkert framåt e väl det bästa sägs det 😊

innan jul åkte Wilmer på charlakans feber eller hur det stavas och har fortfarande inte blivit ok. Läste på internet och ha även kollat med doktorn då det nu kommit tillbaka att oftast behöver dom medicin för att bli ok då det är ett streptokocker virus. Så vi får väl se hur febern är imorgon annars blir det doktorn.

igår träffade jag Karin en sväng hos hennes mammas vän Monika 😊 så roligt åh få träffas igen 😊 vi har ju hängt ihop sen vi va små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0