Det är detaljerna som räknas

När man verkligen har gått in för att rätta till sina misstag e det verkligen skit jobbigt, jobbigt och inse hur mycket FEL man gjort. Och varför i hela helvetet har man varit så jävla blå ögd och totalt dum i huvudet ärligt talat. Jag förstår mig inte ens själv. I vilken jävla planet har jag legat och sovit liksom. Men ja tror faktiskt att det mycket beror på efter min pappa gick bort och att det va så otroligt mycket som hände och i sorgen fick sköta liksom vilka kläder min pappa skulle ha på sig när han begravdes/brändes, vilken kista han skulle ha, vilken sten, ringa runt till anhöriga och bekanta och berätta så ja tro att allt varit nå konstigt. Ett sätt att glömma. Men nu när jag vaknat så känner jag mest för att skjuta mig själv.

Hur fan ska jag ta mig ur de här liksom ;/ men allt går bara man vill och hur jobbig resan än blir, är det bara jag som kan göra nått åt situationen hur svårt det än är. Men jag är ändå glad att jag äntligen orkar/vill ta tag i det så det kan bli bra igen även fast det inte blir det på en gång.


Gör om gör rätt som jag brukar säga.
Tråkigt men jävligt behövligt och fast ja måste ta tag i det så känns det jävligt bra. Befriande ;) och det bästa med allt är att jag inte känner att jag behöver nånting över huvudtaget utan ja vill mest möjligt ha så lite som möjligt och ordning på allt.

så till veckan blir det att ringa och kolla och fixa.

jag vill att mina barn ska ha en trygg framtid, jag vill att mina barn ska kunna säga mer än att jag bara funnits där och älskat dom. Ja vill att dom ska vara stolt över mig och inte bara som en mamma som älskar dom över allt som dom flesta barn gör utan i trygghet när det gäller allt. barn behöver inte bara kärlek utan en massa annat för att kunna växa med en del fördel i livet för att Kunna komma någonstans.


Det finns en människa som jag kan tacka de mesta för, en människa jag egentligen inte känner men som jag verkligen tycker om. hon är otroligt härlig och hennes personlighet är helt fantastisk. Ibland kan hon få en att känna sig väldigt liten men med all rätt och med ärlighet för att man själv ska fatta rent ut sagt. ja kan bara säga att jag är evigt tacksam och hoppas hon kommer finnas med framöver då det vore otroligt tråkigt utan. det skulle kännas otroligt tråkigt och inte ens vara i närheten så roligt.

nä nu må jag ta åh sova och samla krafter inför morgondagen.


Godnatt ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0