Lärorik dag

Idag har vi haft en jätte mysig dag 😃hunnit med massor 😃 hudkliniken med Wilmer och sen kul och bus och fika med små trollen 😃

Tror Wilmer tyckte cirkusen (kul o bus) va roligast idag 😃 som han sprang runt och rulla och höll på Lill prinsen 😃 måste försöka få över alla bilder på datorn så jag kan ta mer kort. Men både Melvin, tuva och Wilmer balanserade på stor cirkus boll, gick på lina 😃 gjorde rock rings hus m.m 😜 tuva har gått där ca 1år nu tror jag att det e om ja inte minns fel 😃 och det va super bra idag 😃

Efter hud kliniken gick vi och fikade åhhhh det va super mysigt åh iväg åh fika med mina små troll 😃

Ringde mamma nyss och hörde med henne om hon visste hur mycket det kostade att gå in på vår marknaden i helgen på Jamtli men hon visste inte . Någon som vet? tacksam för svar. Nä nu måste jag lägga mig. Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0