Min älskade skatt

Snart bär det av till Uppsala och jag tycker det är fruktansvärt jobbigt. Att jag inte får ha kontrollen över mitt lilla troll. Att han är i läkarnas händer i hela tre timmar och jag får inte gå in. Jag kommer va hyper och hysterisk innan dom kommer och säger att allt gått bra. Självklart är jag glad att han får gå igenom operationen och jag vet att läkarna där gör dessa operationer ofta. Men det är ändå mitt barn och då lika med en ny patient för dom. 

Men det är ju bättre att göra det nu när han endast är ett år än senare i livet när det kanske är mer känsligt. 

Mitt lilla troll 😍 jag är så glad att du är min 💕 du är så fin och underbar. 💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0