Mys lördag ❤️💜

Idag har barnen varit iväg och träffat tomten 🎅🏼❄️🎅🏼

 lika roligt varje år enligt barnen 😍 

Sen har det varit sorterings dag inför jul så i veckan ska det läggas ut en del som nån förhoppningsvis köper så man blir av med det innan jul och förhoppningvis kanske blir paket till nån annan 😛 men ska fortsätta imorgon. 

Sen stekte jag,wilmer och Liam plättar till middag idag och det fick bli grädde och blåbärssylt till idag och gjorde dubbelsats så tror nog de blir plättar till lunch imorgon också 😂😂😛  sjukt gott med plättar och fort går det med. Smidigt ibland. 


Hittat massor av selfie bilder från Tuva som hon tydligen tagit med min telefon. Ena bilden är för ca 1v sedan och den andra måste typ varit igår. Mammas vackra fina prinsessa. 😍❤️💜❤️ haft sån tur som fått så otroligt underbara och fina barn och jag ska göra allt i min makt för att allt ska bli bra för er ❤️💜❤️💜 

Fick jätte mycket beröm av läkaren när vi va till våran diabetes läkare och sköterska som kollade värderna på Tuva och kollade hennes dosa.. Dom sa att hon fått den insulinen hon ska ha och att det inte kunnat sett bättre ut verken på provet man ser nått värde om hur diabetesen sköts eller hur det sett ut från våran egna mätare som man tar innan och efter måltid för att hålla koll på hennes sockernivåer 💜❤️ skönt att man kan allt någorlunda nu o sen lär man sig nått nytt förvarje dag. Man blir nog aldrig full lärd. 💜❤️💜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0