2016

2016 är hittills ett mycket bättre år på många många år just för den delen att jag faktiskt vaknat till från min bubbla och börjat levt här och nu. Det jobbiga är att inse vilken jävla idiot man varit och hur man ska räta till allt. Men det är bara att jobba hårt hårt hårt och göra det bästa av allt så löser det sig sakta men säkert i framtiden. 

Är glad att jag har mina fina trollungar. Dom är så otroligt underbara. Vi trivs så bra där vi bor nu och det hade inte kunnat blivit bättre faktiskt. Tänkte lägga in lite nya bilder och uppdatera er.

Lilla prinsen Liam som fyllde 1 nyss 🎈🎈💕


Mammas lilla ögonsten Wilmer 💕


Mammas vackra prinsessa Tuva Li 💕


Mammas fina prins melvin som snart är tonåring 💕 tiden går för fort.

Läser just nu svenska och det är f-m inte lätt 😂😂 vilka jäkla uppgifter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0