En sten har släppt

Jag har varit så slut sista tiden. Verkligen totalt utmattad. Varit så trött och sen haft infektion i en tand så halva ansiktet svällde upp och ända upp till ögat så
Jag knappt såg nått. Så fick två
Olika penicillin kurer som korsade varann för att det ska gå ihop. 

Skönt att det äntligen gått tillbaka men så sjukt trött och orkeslös. För första gången på år så känner jag mig totalt förstörd. Men antar att det är för att jag äntligen kan andas. Att allt skit med ..... Är klart och papperen skrivna och borta. Men även sorgligt så klart men just nu bara skönt. 



Några av barnen ska till farmor och farfar till nästa helg och ja behöver verkligen några dagar själv. Inte ofta jag är själv men för första gången så känner jag att nu måste jag få ladda upp batterierna. Jag behöver energi och få bara vara. Jag behöver faktiskt lite space jag med. 

Jag har alltid känt mig dålig när jag lämnar bort barnen. Dåligt samvete . Men både dom
Och jag behöver komma ifrån varandra ibland. Man behöver även sakna varandra för att kunna även ge. Och jag har knappt haft barnvakt under flera år och det är endast farmor oh mormor och Malin som
Haft dom 😊 och nu vill barnen iväg och fiska och umgås med tante/gonkel och famma och faffa och sötaste kusinen Ella Bella. 



Efter allt med kontraktet vart kvar har jag gått ner 15kg. Det har tryckt på mitt psyke så in i helvete. Att man misslyckats så in i helvete. Men man kan inte göra så mycket, utan se över sina misstag och förstå vad man gjort fel och se till att man aldrig gör om det nått mer och börja se lösningar och göra det bästa av det. 

Men jag älskar att jag ser mer och mer sv mitt gamla jag. Mitt yngre jag. Jag börjar mer och mer släppa människor som drar ner mig istället för att lyfta upp mig. Jag gör och har gjort mina misstag men ska jag få lida för det resten av mitt liv? Nä och jag har en sjukdom som hör mig galen. Men ja gör mitt bästa. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0