Morsdag ❤️

Den bästa dagen på länge ❤️💕❤️

06.40 ca vart jag väckt av min prinsessa som suttit vaken en bra stund och fixat paket och fika till mig. 😂😂😍


Alltså 😍


I hjärtat står det I LOVE YOU 😍💕

Sen hade hon hittat en kartong hon gick runt med där hon också skrivit 💕😍


Min prinsessa hon kan hon 😍❤️

Sen fick jag toast med marmelad och ost på av dom
Andra 💕 

Sen vart det en sväng på badhuset 💕



❤️ mina fina hjärtan ❤️


Mammas 💕


Beboo var så trött som inte han sova middag så han somnade sött i pappas famn ❤️💕 mammas lilla prins 💕

Sen vart det
Pizza och tårta hemma och fick mer presenter som två jordgubbs plantor med krukor, pennor och block att skriva i och en fin blomma av tuvis ❤️💕❤️ och melvin gjorde tårtan ❤️💕❤️ 


Kan man ha en bättre familj 😍 så underbara allihopa ❤️ mina barn är verkligen mitt allt. ❤️💕❤️ Tuva sa när vi åt tårta. Det är tur du har mig mamma för jag har allt planerat allt och klev upp för att fixa för dig. Dom andra hade glömt bort dig. Jag gör som dig mamma fixar på speciella dagar 😍 vart nog en present till på din dag ❤️ hjärtat mitt. 
Kärlek i överflöd får jag av mina 4 krigare. ❤️💕❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0