Mammas fina hjärta 💙💚💜

Mammas fina prinsessa ❤️💚 jag önskar så att du bara kunde få bli frisk igen och vara som alla andra barn. Varit lite Si så där med blodsockret senaste veckorna då hon tjuv ätit lite och det är allt från frukt till mackor och annat.  och när doktorn frågade varför så säger hon. För att jag vill vara som alla andra. Mamma hjärtat brister. 💙💛💚 Att behöva ta dessa sprutor till mat varje gång och inte bara det så råkar hon bli för hög så måste vi ta en gång till. Eller flera extra gånger per dag. ibland gör man sitt bästa och ger rätt doser som man alltid gör men ändå så åker det upp och ner och det är fruktansvärt irriterande att jag inte känner att jag har mer kontroll fast att jag gör rätt. speciellt jobbigt när det svänger vissa nätter och måste vecka henne för att hon ska få i sig nått så blodsockret stiger och sen kan hon inte somna om. Jag tror inte ens man kan förstå hur det är om man inte har ett barn själv med sjukdomen och inte ens jag som hade en pappa med diabetes 1 har förstått fören nu hur han hade det. 💚💙💜 men vi kämpar vidare och jag hoppas så många som möjligt blir medlem på barndiabetesfonden eller swisha en slant för pengarna för forskning behöva verkligen 💚💙❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0