På bättringsvägen

Är fortfarande inte helt ok. Känner mig matt i hela kroppen och febrig och domnar fortfarande då och då i ansiktet. Vet inte om det är influensan som smygandes ligger kvar eller om det är från käken. Men lite bättre är det och nu har jag ju ätit antibiotika väldigt länge men har fortfarande värk och känner av i ansiktet att det inte är helt ok. 

Jag blir så nojig att det ska bli nått konstigt när det inte släpper då jag i normala fall borde varit ok iallafall 1-3 dagar efteråt. Ont kan man ju också ha då det ska gro igen, men det är bara och hoppas det ger sig nu då. Men har mest tagit det lugnt och inte heller pratat så mycket så käken fått vila riktigt så det inte blir värre iallafall. 



Wilmer fick ju hem busskortet från kommunen för någon vecka sedan som jag hade glömt visat honom då jag lagt ser uppe i skåpet. Snacka om stolt blivande 6 åring ;) riktig mallgroda. Haha

Han längtar så otroligt mycket till skolan och jag vet att det kommer gå super bra. Han älskar verkligen dagis men tror skolan kommer bli super bra och nyttigt för hans utveckling som person. Hoppas bara det blir en toppen lärare också nudå så blir allt perfekt för även Wilmer. Kommer kännas då konstigt att endast ha ett dagisbarn kvar.  ;)
Men samtidigt slipper man alla barnsjukdomar som kommer från dagis. Dom har tagit in väldigt mycket barn lite nu och då på liams avdelning och det har resulterat i massvis med sjuka barn både på dagis och här hemma. 

Men 2018 ska bli ett bra år, så nu är det bara att köra på med jobb o allt annat stenhårt framöver så man kanske kan ha en veckas semester iallafall. 

Nä nu har jag tagit medicin och alvedon så nu blir det kudden och en film. 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0