Mina små GRODOR 💕🐸

Jag är så stolt och glad över mina fina små 🐸 ungar 💕 Dom har så långa dagar men är ändå så snäll o goa 😍

Tänkte skriva lite om charmtrollen eftersom de va ett tag sedan jag bloggade. Kommer bli lite oftare framöver. 

Beboo har kommit in i 3års trotsen 👼🏼
Omg 🐥 har glömt hur det va tror ja 😂 skönt att man vet att det faktiskt går över 😛 tur han är så glad o go ändå mitt lilla charmtroll.  Alltid så glad och ser allt så ljust och så snäll mot vänner och familj. 

(null)
                   Kanske världens sötaste beboo



Wilmer börjar bli för stor och börjar nu till hösten SKOLAN min lilla prins 🎓🎒👑  kan inte förstå att han faktiskt är så stor. Tycker det gått så fort så jag inte hunnit med riktigt sista åren. Så söt och charmig på alla sätt. tror skolan kommer bli jätte bra för hans utveckling och jag tror han kommer älska skolan. 

(null)
                        Världens charmtroll Wilmer 




Mammas lilla prinsessa Tuva Li 👑

Mammas lilla prinsessa börjar också bli så otroligt stor. Börjar efter sommaren 3an redan 🤔😱 tuva Li är så otroligt hjälpsam och duktig och min egna lilla tävlings dansare på disco 💃🏼👑 Vi är inte riktigt överens ibland om hur diabetesen ska skötas så vi kan säga att både jag och tuva är lite periodare på när det går bra o sen lite sämre 💕 men det är lov. Kan inte alltid va på topp 💕 så länge man försöker göra det bästa av situationen 💕

(null)
                      Dans prinsessan Tuva Li 💃🏼



Melvin har kommit in i tonåren på riktigt och det känns så otroligt konstigt att han faktiskt fyller 15år i år. Tiden har även här flugit iväg för fort. Förstå att det nästan bara är 3år kvar innan han fyller 18år 😱 kommer ju aldrig vilja att han flyttar hemifrån min underbara unge 😘 men jag vet att han kommer klara livet galant. Han är otroligt princip fast och duktig på rutiner även om han är uppe på kvällen o spelar eller gör nått. Och en väldigt spara pengar person så även det är väl lovande. 

(null)
                                 Melvin 😛










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0