Flyttdags





Ja då va det dags..

Lite nervöst e det allt, kommer kännas ensamt från en början men ja ha ju min mini smurf jämt hemma nu
så de blir nog bra.

Imorgon ska den nya sängen o matbordet hämtas, o sen blir det lite nya saker.
o ja sitter fortfarande o gnager på va som e viktigt o inte viktigt o ta me mig..

Må försöka få tag på nå snygga nya påslakanset nu när man ha en dubbelsäng så de iallafall e lika i båda sängar.. he he he

Och min smurf e också lite fundersam över va som ska tas me o va som ska slängas av hans leksaker.. blir bara sånt han leker me denna gång.. allt annat ska skänkas bort till röda korset.
nu ska de va stilrent, lätt att städa, och fina stora yter att röra sig på.

Sen hoppas ja verkligen vi hinner få iordning tills nyår då de blir plockmiddag o en massa mys o fest...
me massa raketer får ja hoopasss man kanske ordnar... *ler*

Näe nu ska ja ta o se en film me min käraste o sen blir de lite mer plockning.



Puss på rumpan (SMACK)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0