Fy fasiken alltså...

Idag e en sån där dålig dag där alla runt mig får ta smällen för mitt dåliga humör.. ja e fortfarande sjuk o mår inte alls nå bra. vet inte va det e, va virus sa läkaren. men borde väl ha blivit bättre tycker jag.. ha övningskört idag i stan och sen va det bara hem o sova tills melvin skulle hem totalt färdig idag efter lunch..

vet inte om ja åt nå olämpligt idag för fy fan vilka magsmärter ja hade. kallsvettades så ja trodde ja skulle dö. fick öppna fönstret i badrummet o slänga åt mig en liten handduk o he kallvatten på o lägga i ansiktet och på magen. vek mig dubbelt av smärta. va fasiken den värsta smärta hittils ja känt. vette fasiken va det va. åh bara ja rörde magen skrek ja rakt ut. men de gick över efter en stund. och hoppas verkligen inte de kommer tillbaks... uuscch va otäckt det va..
ha fått i mig lite kvällsfika nu iallafall o hoppas ju på att de blir bra nu under natten..


hade skrivit typ hur mycke som helst, men va bäst de vart borttaget tror jag..

näe nu blir de åh försöka sova.. och ta en gaviscon eller hur de stavas.. för uppstötningarna. så jäkla jobbigt de där.. men de blir ju snart över när bebisen kommit.. hade ju så där me melvin med, men de tror ja att ja skrev förut med..


godnatt alla små änglar där ute..

fasiken de  e bara 109 dagar kvar.. börjar tycka tiden går så jäkla fort..


och pluggat på teorin ha ja gjort i 2 dagar med. sug på den ni... men inge mycke eftersom ja inte vart nå pigg. men ligger o lyssna lite på cd-skivan om allt man ska kunna. fy f-n för denna teori... Åhhhhhhhhhh


Pösss pösssss från bigga argbiggan.... (smack)

gjorde en quiz me idag om vem ja va mest lik i gudfadern då vart jag denna efter många frågor



Sonny-- som namnet som min far hade...

passar nog mig detta dåå... ha ha ha ha ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0