Swing

Nu ha melvin somnat, göran hade sms:at hans killkompis david att skriva till mig att ja skulle ringa upp, men ja ringde en sista gång innan han skulle sova o han svarade. ja fick davids sms efter vi hade pratat..

Melvin vart iallafall glad o  nästa underhållsbetalning ska ja iallafall få, iof fattas de ju men han får väl ta det sen då anta jag. bara glad de börja rulla som vanligt.

Haft lite dryga samtal idag me en vän, jäkla att inte folk kan sluta lägga sig i mitt liv va ja köper, har eller gör...

Sluta va svartsjuk på alla andra o skaffa dig ett liv istället för att springa o prata om mig o andra..!!

men iallafall hur svarar man egentligen på inlägg, måste man in på deras sida o skriva. kan man inte svara direkt man sett va dom skrivit.??? fatta inte riktigt de där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0