Midsommar..

Glad Midsommar önskar vi er alla...




Ha ätit god mat, trevligt besök, och mys framför tv:n..



Tänkte gratta Mia och bosse som fick en liten son idag på midsommar o allt med..



Va ju på återbesök igår på förlossningen, Blodtrycket hade gått upp, men hennes hjärtljud va Oki.. så dom antog det hade gått upp tillfället bara, men ja ska fortsätta på kontroll nu eftersom blodtrycket e högt och ha äggvita som läcker från njurarna.. men ja hoppas faktiskt ja får gå så länge som möjligt, e ju bäst för min lilla princessa... så det e fortfarande mycke vila som gäller, och det e svårt. märkte det idag när ja höll på med maten i flera timmar idag o plocka bort lite och sorterade lite kläder o andra saker att de tog på krafterna faktiskt, och snabbt vart det elefant fötter igen.. *drygt*


Så på söndag blir det återbesök igen, men hoppas på förbättring faktiskt, me mycke vila kan de bli bättre än va det e.. man Hoppas ju bara att det inte blir sämre iallafall..


Imorgon blir det bingo.. de blir mysigt, Ska dit tidigt och köpa brickor.. annars lär man väl få vänta i hundra år, och nå sånt orka man ju inte, lär ju bli bingo snabbt hela tiden anta jag me så mycke folk.. så chansen att man skulle vinna nått e ju lika me noll, men kul o träffa folk och göra nått kul me sina kära..

Mammas älskling ha ätit så mycke idag, hade hemma gjorda hamburgare och sen potatis, sill. ja allt man bruka ha på ett midsommarbord.. och han åt en jätte stor hamburgare me massa sallad o annat gott..

sen till efterrätt vart det




Marängsviss.. Göttans det ju, men ja hade lite vindruvor me på sidan om, för dom som ville ha det ..

Näe nu blir det läggdags, e trött som fasiken..


och min älskade va så snäll mot mig idag som dammtorka, dammsög och tvätta alla golven åt mig... *Love*



Godnatt  *Pööösss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0