Namnförslag..

Nu börjar jag få lite panik.. ha funderat o funderat på namn.. men fortfarande e det för lite namn.. Jag vill gärna ha ett ovanligt namn helst. men därför vill ja ha lite hjälp me namnförslag för ja e sån som vill ha tid o  fundera på namn. svårt o bara ta ett namn sen. måste fundera på allt gällande ett namn o låta några namn smällta in. så därför snälla människor hjälp mig me några söta eller ovanliga namn..

Dom namn vi har funderat kring är: (dock bara tjejnamn).. och de  e bara några namnförslag sen e de långt ifrån att vi väljer nått av dessa, de ända namn vi egentligen kommit överrens om av dessa är tuva..

Nova
Tuva
vide (Åhh ett killnamn va de visst)

sen två dubbelnamn:

tuva-lee
nova-lee

sen e de några till namn  som ja inte tänker säga än.. he he måste va lite hemlighetsfull juu...



så nu vill ja ha massssa förslag...
och då mena ja masssssssa




Svar till dom kommentarer ja fått:

Ja iaktar varje namn jag får in..

Ja tycker ju saga o ängla e fint, men eftersom en vänns lilltjej fick heta de känns de lite konstigt om man ha samma namn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0