Sött...

Men seriöst hur sött kan det bli... tror detta e nåttt ja bara måste ha...








funderar attt dra på marknaden idag, lär ju va packat me folk kan ja tänka mig.
va iväg en sväng igår, men va hur yr och svimfärdig som helst så ja åkte hem efter ja gåttt in 50m på marknaden.
men man få se va som händer.. ha en masssa hemmma attt göra med..

Igår vart det om möblering i melvins rum och dammsugning o Melvin tvättade sina golv duktiga pojken min..
så nu e hans rum avklarat iallafall... Idag funderade ja på att fixa upp dom sista gardinstängerna o gardinerna. ha som inga gardiner til alla rum än. men dom e på väg iallafall..

Och magen växer o frodas, men e absolut inte lika stor som me melvin. men de e väl iof för att man redan ha världen fläskmage. *ler* så de finns inget att töja ut. men min mini skrutt rör sig som aldrig förr och nu rör h-n sig flera gånger om dagen iallafall.

För nu e jag ju i V20 + 4 tror jag... så halva tiden ha iallafall gått, och om 5v klarar sig iallafall barnet om de skulle råka komma för tidigt, inget man önskar, och inget man tror kommer hända, men vem vet. känns iallafall lite tryggare..

Igår när melvin skurade sitt golv, Hade han tagit min Ipod, och ja tyckte de lät när ja va i tvättrummet o skulle hämta tvätt.
då hade han på högsta o satt o sjung medans han skurade golven.. så sött




Mammmas älskling, min kärlek till dig är oslagbar o jag älskar dig av allt jag är..
Pössss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0