Tankar..

Just nu e det mcyket som händer, man blir helt snurrig.

Eftersom de vart någon dag efter farmor gick bort så tog ingen begravningsbyrå tag i farmor, och ingen visste nått heller eftersom de står att hennes barn avlidit. och sen kommer då jag o thomas.
så nu måste vi kanske ha begravningen om 2 v för att ingen sagt att vi ska skjuta upp begravningen ca 1 månad,
så att dom hunnit balsamerat eller hur man nu groteskt faktiskt ska förklara detta.

men dom skulle kolla upp detta, och ja hoppas verkligen de går att ordna på nått sätt. 
men vi får som sagt se.

Nu är det 10min tills ja slutar för idag, och min hals håller på att gå sönder, jag ha haft sjukt svårt att prata idag och ha fått ansträngt mig hur mycke som helst, sitter me feber för alvedonen hjälper ju fasiken inte ens, men men, ha haft feber någon dag och även haft ont i halsen, men detta e nog den värsta dagen av alla. och ja vägrar om ja inte blir ännu sämre att va hemma.

barnen ha nu vart sjuka i två veckor, tuva e fortfarande inte helt oki, fortfarande jätte snorig me lite feber svängar men hon va så pass pigg idag och igår att hon fått gått någon timme på inskolningen. hoppas bara på att de blir klart denna vecka, men svårt o säga. blir lätt så då för att hon vart hemma på grund av förkylning var och varannan dag.

jag ha äntligen hittat sladden till kameran så nu tänkte ja lägga in lite kort förhoppningsvis ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0