2010

Ja då var det nya året här..

Hmm tiden ha gått så fruktansvärt fort, o min lilla mumla ha redan blivit 6månader.. ((Love you))

 

Ni ser MIN lilla Uggla börjar bli stor... hehe




Mammas mystroll ska lära sig o vända sig, men hon vägrar tjurhönan för hon vill bara vrida sig runt..
och när ja försöker träna o lära henne skrattar hon bara... men hon ska fasiken lära sig.. ska ju kunna det nu.




Melvin skrattar o leker me Tuva, han tycker hon va så rolig här eftersom hon lärt sig att hon faktiskt ha en tunga..
haha Mina älskade hjärtan.



hehe


sen bildbevis på att vi faktiskt gjorde ett pepparkakshus.. som en del inte trodde.hehe
men efter många omständigheter vart det ett pepparkakshus..!

e faktiskt mitt första ja någonsin gjort, kanske gjorde nått när ja va liten, men inget ja kommer ihåg.

 



Faster kom och hälsade på så då passade tuva på innan vi skulle kolla på film att mysa.. ((söta))



Melvin myser me sin kära charlie ((Love u min gullunge))

jag o tuvis när vi julpyntade...

 

Melvins pappa kom hit o va här i en vecka, shit va man blir påverkad.

så ja ber om ursäkt till alla ja va grinig mot.. men de kändes väldigt konstigt åh ja ha vart trött sista månaderna.

va till läkaren o ja hade väldigt dåligt järnvärde, dom hade tänt gett spruta/sprutor eller va dom babblade om. kommer inte ihåg så noga hur de va, men ja fattade de som de va i sprutform, men ja fick tabletter..

och jag o tider/tabletter går inte riktigt ihop så de ha blivit lite bättre nu o ja känner mig iallafall lite

piggare nu än ja gjort sen ja fick havandeskapsförgiftningen..

 

tror alla mina krafter/energi tog slut då.. ha vart som en vandrande pinne senaste  halvåret.

inte orkat nånting, men nu må de bli nya tag, och sen hoppas på att alla värden blir oki snart...

 

Näe nu blir de läggdags e trött o ska upp tidigt...

 

 

Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0