Så söt

Pratade me min moster igår, och ja tror dom ha köpt världens SÖTASTE hund...
jag sa de ja måste dit nästa vecka o hälsa på lillskrutten...

dom ska iväg på lydnadskurs me sin lilla hund...

då skratta ja lite för mig själv o tänkte, hmmm kanske dags för mig med..
så ja ska anmäla mig o charlie på lydnadskurs.. trodde man skulle klara det själv, men e väl
bara och inse att det verkligen behövs på charlie, tjurigare hund ha ja aldrig mött så nu
ska de bli pli på han vettu....inte en dag försent.

Om ja någonsin skulle skaffa en hund till ska ja gå massa kurser för lydnad från dom e små m.m
och sen skaffa en ras som passar ens personlighet.. nu e ju denna hund inte ens min
egentligen...men men!! de sista ja tänker på just nu e en till hund.

jaja den som lever får se..





ha beställt mössor till mina skruttar, melvin fick dessa efter att hon skrivit namnet fel
som ni ser nedan...



tyckte ändå det va lite charmigt me namn mössor..ha ha e bra på skolan och
dagis när fasiken alla ha samma kläder/mössor/handskar ja allt efter va som e poppis..

måse bara fixa sånna lappar som man märker barnkläderna med..
eller om de blir en märkpenna, går ju lika bra det med!

Ikväll ha vi haft myskväll... Tuva fick äta lite majskrokar o jag o Melvin gjorde iordning
lite popcorn och drack lite Loka. Och så klart tittade vi på Så ska de låta..så jäkla bra alltså..
så vi ha haft en riktigt mysig kväll.. nu ha barnen sovit en bra stund, så nu blir de o plocka
ur diskmaskinen o sen se en film o somna till...


vet iallafall att det e fest den 15Maj då firar vi 10år sedan vi gick ut skolan... Yes
så då blir det folketshus, sen på älsklings stället antar jag, då ska ja dricka för ett år framåt tror jag..hihi


Therese och sten magne kommer och hälsar på på söndag, ska bli skit kul som sagt...
kommer säkert bilder från det med... ler


((My body is not perfect, but I carried my babies and I'm proud of it! Too bad if I don't look perfect, but every mark, every line and every bit of skin represents my beautiful kids and everything I've done for them.)) så de sååååååå



http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6841318.ab

såg detta inlägg idag efter att ja fick det av madde, ja vart så jävla förbannad rent utsagt så hade människan
vart i närheten av mig tror ja seriöst hon hade gått ut me ett huvud mindre... ja vart så jävla förbannad så de tog en stund innan ja kunde smällta de ja såg, ja blir förtvivlad över hur lätt det e att kunna slå ett barn o ingen ser, tänk dom som ha sånna där vidriga människor som föräldrar, ingen ser ingen hör... ja som sagt e detta nått som ja seriöst ha svårt o se på, fy fan det e bara ett skott i huvva sen Good bye... skulle inte ens ha dåligt samvete.
näe nu e det bäst ja e tyst..men att man ens kan göra så där, varför ens ta på sig o va barnvakt o sen misshandla stackarn... som sagt tror ja det va bra hon inte va där när han såg det.. förstår han precis.


Näe nu ska ja ta o lägga mig ner o se en film som sagt..


Pössssssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0