Swing...

Nu ha jag iallafall tagit lite bilder me mobilen igen, så nu ska de snart ut en del bilder på hur
stor tuvis ha blivit.. vart härligt nu under lovet me mellepinn, ha jobbat rätt mycket men ha
haft mysigt tiden vi haft tillsammans...

hade tänkt lagt mig runt åtta ikväll va skit trött, men lille tuve luvan ville verkligen inte sova
så då tänkte ja blogga lite och att ni inte ska ge upp hoppet för nu kommer ja ha lite mer tid o börja skriva
när ja ha rast o så på jobbet..

ha lagt i en  disk i diskmaskin o hoppas verkligen att den tvöttar rent, ha skrubbat o kollat o ändrat programet så funkar den inte nu åker den ut genom fönstret... uffff för såna där grejjjer.
men ja hatar verkligen disk så ett liv utan diskmaskin skulle inte funka för mig... kanske om ja bara hade
några få glas, bestick m.m

i veckan ska jag skriva in tuvis på dagis, jag antar det tar ett tag innan dom får plats med.. man ska tydligen redan börja söka plats när dom e ca 6 månader..sjukt tycker jag, men vem fan bryr sig i vad ja tycker..

va på gregorie marknaden eller hur det stavas... vart en balong på melvin 2små godisgrejjer o en munk,
och själv vart det en kolbulle, gudars va göttt..finns det nå mer underbart än langos och kolbullar.. näe
det fanns sjukt mycke man hade velat handlat bara man haft pengar.. dom hade jätte snygga ull tröjer
swing va ja ahde velat haft en sån. riktigt varm såg den ut o va... ((mys))

va till läkaren i fredags för knölen jag ha i bakhuvudet, han visste inte exakt va det va,
skulle återkomma om den fortsätter o växa och huvudvärken inte släpper..
jag ha fortfarande att ja blir väldigt yr och illa mående, så han tog prov för att kolla äggvitan från njurarna

om det inte blivit bättre efter ja fick tuva för det ska släppa,men njurarna slet väldigt när jag bar på henne,
då ringde dom upp några timmar efteråt och sa att ja behövde lämna ett nytt prov som doktorn fick odla
på för det fanns tydligen blod me i spelet, ja jag fattar knappt hur dom fick me det av de provet.. men men
nån ordning blir det väl, får väl höra va dom babbla i på måndag.. lite högre blodtryck än ja brukar hade ja med..

ja blir så förbannad, symptomen e precis som när ja gick gravid o tydligen provsvaren med.. hmmm
men som sagt det märks väl, kanske bara stress med,, vad vet jag

ser på bruce den alsmäktige på 4an... ja tycker ändå på nått sätt att den filmen är charmig kanske
för dess budskap + lite komedi.

ja längtar verkligen efter en riktigt rolig film, hmm
så man kan skratta, skratta o skratta och åter skratta...


näe nu blir de läggdags


kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0