lycka...

Jag känner själv hur ja växer o växer som person, hur mycket starkare ja blivit, men inte så konstigt när ja för de första går ner o ner i vikt, fortfarande en liten bit innan ja ska hamna dit ja va innan ja fick barn, men de spelar ingen roll, sen att man ha jobb o känner att man e självgående, ja vet att alla inte uppskattar detta, men tycker vissa ska vara glad för min skull, sluta se mina fel, och se det fina jag ha med...

jag är absolut inte perfekt, ja gör mina fel, men ja gör absolut inget för att medvetet göra någon illa, nu på kvällarna när ja hållt på och rensat ut alla saker som e sönder, kläder som vart för små, sorterat i skåpen så ha ja lyssnat på musik och det e så jäkla skönt me musik, just love it, kan verkligen bara känna hur hjärtat sprider glädjen när man lyssnar på en dunder bra låt...




 

näe nu blir de snart natten... godnatt folkens

 

Pöss pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0