Hosta...

Fy f-n va ja ha mått illa i natt och idag på Jobbet, ussshh..

ha fått tagit näsdroppar i massor, alvedon för febern och cocillana för hostan på jobbet idag...

otroligt jobbigt och prata när man känner hur det retar i halsen och man bara vill hosta och sen emellan får hostanfall, uff, ett tag va ja så yr och kände mig så dålig så ja va tvungen att ta en paus mellan varje samtal, men sen när ja fick i mig lite mat vart det mycket bättre..

Igår va vi ut till sandra och john och lilla söta Alva.. va trevligt tycker jag.

så när vi kom hem gjorde jag pasta och baconsås, och ikväll ska vi bjuda Johan och sandra på Middag

så då ska jag laga renfile med potatisgratäng och kantarellsås och svartvinbärsgele. gött men john ska få special special med blomkåls mos gjort av grädde och blomkål eftersom han går på en diet så han inte kan äta potatis..

men blomkålsmosen e skit god till kött så de blir jätte bra iallafall...

Hoppas ja inte blir sämre bara så ja får till middagen ikväll...

Nu slutar vi snart eftersom vi vart så duktig, känns otroligt skönt och få sluta tidigare.. ha vi gjort nu snart i 2 veckor.. men det e skönt me tanke på det vi ringer på nu med.

Just nu e det filmfestival veckan i stan, så man går på bio  för 10kr per person, jag ha gått på det ända sen ja va ung, och kommer nog gå på nån bio i veckan, skulle kännas otroligt kul eftersom det e massa massa barnfilmer, och vuxen filmer.  men man får se först om man mår bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0