Julklappar..

Jaha då børjar årets julklappsjakt igen..

Fast denna gång ha jag børjat skrivit upp på en lista så man slipper dessa panik køp..
Ha vart ute på ebay och kollat på mycket av sakerna, En sak ja ville køpa kostar ca 300kr billigare
men om det skulle va nått fel eller bli nått, kan man ju inte direkt skicka tillbaks det, så om det ens
blir den saken så e det nog bæst att man køper den i sverige..
men ska kolla vidare om man kan hitta den någon annanstans dær den kan va billig..annars får det nog va!!

Om ni ha nå bra julklappstips till mina barn får ni gærna skriva så ja får lite fler ideer..

Hittade en sida på internet där dom hade jätte billiga telefoner så ja sa till hjärtat att ja funderade på att köpa en för barnbidraget och underhållet eftersom det va så billigt, fattar inte att det kan va sån skillnad för när jag kollade i butiken kostade den ju ca 3000.. och det e för dyrt.. men men glad va ja att den va ny och billig..
för ja kollade på den mobilen förut på den sidan men då va den slut på bara nån timme när den kom in, så när ja va in såg ja att det va ett fåtal kvar så ja tog chansen..

och det va så otroligt länge sedan jag hade en ny mobil, så de känns jätte kul.. + att den va så otroligt billig... (SWEET)!!

Så jag hämtade ut den igår.. ( så vill någon ha sidan dit e det bara och skriva) skiljer jätte mycket ifrån butikpris!








Igår fick ja veta att en väldigt närgående person till våran släkt fått cancer, först hade hon bröst cancer och opererades för det, nu hade hon mått dåligt igen och åkte in och kollade, det hade spridit sig ner till magen  och den va lika stor som en handboll, så dom kan inte operera utan måste behandla med cellgifter först.. ja tycker det måste va så fruktansvärt jobbigt för dom anhöriga och få ett sånt besked.. ((tänker på er iallafall))!

I veckan blir det nog lite julbak och fortsätta med att pyssla på...

är faktiskt snart helt klar me att ha sorterat ut alla kläder, känns så skönt..
så ikväll blir det fortsättning på den ........ tvättstugan.


Mamma hade köpt en överraskning till mig igår, sex and the city 2.. hon visste ja ville ha den men ja
ha inte tagit mig råd till det.. så de va jätte gulligt. Tack, den va både bra, rolig och mysig..




Pössss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0