Renkøtt

I helgen va vi ivæg och hæmtade renkøttet, Gøtt gøtt






Finns fasiken inge godare æn renkøtt...




hær ser ni melvins dubbeltænder...

nu




Førra veckan nær ja o Melvin va hemma passade vi på och tvættade våran fina charlie och herre gud..



charlie tyckte de va skønt och hade værldens glædjeskutt øver allt och bløtte ner innan vi hann bada klart, en ren
hund en glad hund...



Mitt lilla hjærta vill inte sova utan kramas och gosas me storebror som hon djupt ælskar



E bara så att jag ælskar mina troll så otroligt mycket så det går inte med ord att beskriva..
værldens vackraste och finaste troll...




Lilla pärlan och den andra vill melvin ska hete george eller nikke nyfiken, før han e så otroligt nyfiken på allt man gør. men vi får se...




En bild från førra helgen nær vi va ute och letade flingan..



Ikvæll vart det denna film, den va helt oki, men trodde det skulle va mer 3d effekter men men...

næsta vecka blir det nog saw 3 med 3d...hur hæftigt som helst hoppas jag...




Pøss o godnattt 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0