Dra mjölkis tänderna

Igår va vi till Tandläkaren med Melvin, Han va lite nervös.



Tandläkaren fick ju kolla utan problem, men ja trodde inte det skulle va nått problem heller, han e ju så duktig och frågar annars om han skulle va rädd eller undra något, Tandsköterskan sa att dom skulle ta en bedövnings spruta först i munnen, Melvin kolla lite brytt på mig, men la sig ner igen och gapa, han fick inte ens bedövning innan dom tog sprutan i munnen dom bedövade på 3 ställen så de vart tre stick.. och han såg lite rolig ut när bedövningen hade börjat värka. speciellt när han skulle skölja munnen. sen tog hon fram tången och tog ut melvins 2 små framtänder... och wiii så små dom

I natt kom



Tandfen hem till oss...

Melvin vart jääte glad när han insåg att tandfen hade vart och lagt pengar i glaset och tagit hans tänder..




jag är så stolt över min prins du e bäst och mamma älskar dig över allt mitt hjärta...

sen va vi och åt mat på en jätte mysig restaurang

och sen gick vi på



Va på 3d, den va faktiskt ganska oki tycker jag, det härliga med detta va att vi hade biosalongen för oss själv.
det va tydligen ingen annan som ville gå på denna kl sex på en onsdag, emn de va ganska skönt och flådigt för vi vräkte då ut oss ska jag lova.. ((skit mysigt))

 

sen när vi kom fick melvin lägga sig

Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0