Mammas søta sjukling..

Min lilla Tuve luva e jætte sjuk ((snyft)) med hosta, 40 graders feber, och idag fick hon øgoninflamation i
båda øgonen.. fy bubblan va ja tycker synd om henne, i natt va vi vaken till och från, så då satt vi i soffan
och mysade och kollade på alvin och gænget.. hon ælskar næmligen den filmen, så från i måndags natt tills i dag ha vi sett den ett antal gånger..

så imorgon ska ja prova me pippi filmerna eller nå annat kul, Men imorgon blir det att ringa till lækaren så
man kan få nått tips till øgonen, før det e ju som ganska besværligt nær hon ha allt de andra med, eller om man
kanske får nått utskrivet..



mammas lilla søtfis førsøker och støka på me allt som går så længe lite energi håller...



så hær fick tuvis ligga i natt och kolla på alvin me sin lilla hosta..((min søtfis))



men efter lite alvin, alvedon, och bisolvon så e man iallafall lite piggare, sen vart
de sængen och både ja o tuva somna fort, hon kolla snabbt på mig genom spjælsængen

och log lætt sen somna hon direkt o ja lika snabbt...



Jag som hade funderat på att gå på bio med Melvin i helgen men det lær ju dock inte bli av då kan ja tænka mig.
hade ju så gærna velat se toy story 3 med han.. men de hinns ju sen med, hade gærna velat hunnit me badet med, men e ju bra man væntar tills tuvis e frisk så hon också kan følja med, hon ælskar att bada och speciellt badhuset...och nu nær hon kan gå sjælv lær hon ju tycka det e extra kul..


kænns otroligt jobbigt o va borta från jobbet, næstan så man får lite ångest.. før man mister ju så mycket, och det ha ja redan gjort just før begravningen, men men va ska man gøra. tænker inte låta någon ha min prinsessa nær hon e så hær liten o så pass sjuk som hon e.. (e ju mammas lilla tjurdocka))

Och min prins ha klarat sig æn, och ja hoppas verkligen han klarar sig med, och ja hoppas verkligen att ja sjælv klarar mig før annars blir ja nog galen. ((ja precis mer galen æn va ja redan ær))

Imorgon måste ja och tuvan ivæg och handla lite mat før nu børja de bli tomt..hihi

och sen blir ja galen av att ja inte hittar fodralet till fhoto shop skivan så ja kan installera den, någon som vet va man kan gøra...

næe nu ska ja kolla lite i bdb sen må ja sova om de blir en ny natt me hosta från lillsmurfen..

Pøøøs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0