Typiskt


Fortfarande otroligt tjock i halsen.. så jobbigt, hoppas bara man blir bättre och inte värre nudå.
för imorgon åker vi ju.. hoppas det blir kul, och att man slipper ha så här ont i halsen.



så otroligt typiskt... om ni vet om nått som lindrar eller kan hjälpa en att bli bra fort får ni gärna hjälpa mig och skriva en rad...

Igår gurglade jag halsen i absolut blåbär som ja fick för att ja e så gullig. eller nått =)





jag samlar nämligen på olika vodkaflaskor.. så då fivk jag denna.
men va dock tvungen att ta denna så man kanske blir lite bättre, va inte lika uppsväld imorse, men ha fortfarande otroligt ont och är uppsväld som attan, men kan iallafall dricka idag, får se hur det går och äta.


såg en flaska som ja bara måste försöka få tag i nångång.. ha dock inte sett den. så ha ni sett den eller om den finns nånstans där ni vet om, säg gärna till.



för det e bara limited edition som jag samlar på gällande vodka flaskor.


Nu är det lunch



Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0