Nära skjuter ingen hare...

Är just nu i vackra vilhelmina, trodde faktiskt det skulle va litet men icke, va rätt stort.
så det e just nu väldigt intensivt så man e rätt trött och två dagar ha bara gått. man håller igång från
morgon till kväll.. men de går otroligt bra och jag ha lärt mig otroligt mycket dessa två dagar..
mer än ja gjort på all tid ja vart hemma.. så de rullar som sagt sakta men säkert framåt..

imorse fick ja faktiskt lite sovmorgon för då började vi 08.45 och ja hoppas verkligen de kommer gå bra, för i så fall kommer jag belöna mig själv väldigt stort ska ja lova..  och skulle man inte klara det på första försöket får man väl bara pröva igen... innan december ha jag ju sagt att ja ska ha det.. o ja må ju hålla nyårslöftet annars va det ju ingen ide jag gav det.


i lördags va mina kära barn hos kära malin över dagen..





Melvin hittade en rabarber som va lika stor som tuva




johannes (malins son) och min fina prins äter rabarber





tuva som älskar o bada studerar poolen väldigt noga



mammas lilla hjärtegryn



äter rabarber GOTT GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0