Min älskade prins och prinsessa..

Stjärntaperterna finns på fresks i östersund iallafall för den som ville ha såna på mitt äldre inlägg..
Kommer dock inte ihåg va serien heter. finns hos dom flesta som ha tapeter.



Ikväll ska min kära lilla älskling äntligen få beställa sin efterlängtade karate dräkt.

Igår va ja totalt slut, tro inte ja somnat så tidigt på länge. sjukt trött =)))
Men skönt med då de blivit ganska sena kvällar´förra veckan.

Igår tog melvin vaccinet, dom flesta hade med sig sina föräldrar, så Melvin ringde och ville att jag med skulle komma dit. och de gjorde ja ju så klart. Han va jätte duktig men han tyckte de gjorde rätt ont. och världens sötaste Ellen i Melvin´s klass ville följa med oss när melvin tog sprutan, så ja fick hålla henne i handen.

Melvin frågade mig igår kväll vilken som va min idol. och så lite rolig som ja va så sa jag Erik saade eftersom ja vet Melvin älskar han, dock sa ja endast att de va för han e så fin. då skrattar han och säger, men mamma du ha inte en chans på´han. ehhh hahaha tack för den, och va det ens de ja fråga om.. Lilla skit ungen hahahhahha


Så igår hade ja tuvis och melvin en underbar kväll tillsammans med massa mys med film o god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0