Filmtajm..

Ligger och kollar på twilight och ja älskar fortfarande hans mystiska roll!! Så förbannat sensuell,romantisk och även mystisk så där så man inte riktigt vet vad han tycker och känner.. Helt underbart!! Filmerna e underbara! Längtar tills nästa film kommer ut!! Är inte direkt nå favvis filmer men just hans karaktär gör filmerna så bra!!

Måste ha med mig min älsklings pingla imorgon till doktorn, inget ja va direkt sugen på, men hoppas hon sköter sig då det lär va extremt tråkigt för henne!

Idag va vi på Ica maxi och handlade frukt och då frågade jag henne om hon ville leka i lekstugan dom har där medans jag handlade! Och det ville hon! Hon sa bara hej då och gick och lekte! När ja handlat klart och lämnat nummer
brickan på att jag lämnat in henne, så ville hon så klart stanna, men tjejen som hade hand om alla barn sa du får komma hit igen nästa gång mamma ska handla! Så tog hon av sig sin nummer väst och kom snällt ut och sa tack mamma att ja fick leka åh titta film!

Mitt älskade hjärtegryn, skönt åh leka istället för Åhh gå runt på affären med mamma!! Dock vart det ju inte längre än högst tio minuter men kul och veta att det går bra nästa gång man ska storhandla!! ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0