Höstkläder

Jag ha beställt lite nya höstkläder till tuva av en ja vet som syr.. Roligare när man får välja själv hur kläderna ska se ut!! Iallafall tyget och mudden!!

På första bilden beställde jag allt!! E lite feg så jag tog svart mudd på allt.. Hihi och på andra bilden har jag första byxan med svart mudd och sen djungelbyxan till bebis!! Så det vart två par byxor till bebis och 3 till tuva + klänningen!! Den på bilden e inte min men lika dan nästan! Och för allt det fick jag betala 500:- alltså knappt en hundring per plagg och då har jag fått valt tyg själv!!

Jag älskar mjuka byxor till dagis! Tycker inte om åtsittande jeans m.m utan ja kör på mjukisbyxor stilen med snygga tyger istället då det ska va bekvämt o springa runt och leka!! Det e trots allt barn och inga mini modeller! Ibland kan det va kul och klä upp lite extra så klart ...!!

Jag sydde mycket förr och e bra sugen och börja då det e både kul och roligt och göra barnens kläder själv!! Men det va så länge sedan så ja minns knappt, men sätter man sig framför igen ploppar det väl upp igen sakta men säkert kanske haha ;)))

Kommer bli så att ja kan blogga flera gånger per dag framöver då det som sagt e drygt o blogga från mobilen så ja fördelar lite istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0