Kärt återseende!

Hejsan.. Det var ett tag sedan jag bloggade och det beror på att jag inte har någon dator för jag tycker det är sjukt jobbigt att blogga med mobilen. Men lär ju bli en del iallafall framöver tills jag har råd att köpa en dator!!

Kommer lägga ut mycket kort på gamla bilddagboken och där kommer jag ha lösenords skyddat för dom jag inte är vän med, men det är bara och fråga efter det så får du det om du vill följa lite extra!!

Dom flesta bitar har börjat falla på plats igen så det känns otroligt skönt!! Men det är en bit kvar!!

Nu i oktober kommer bebis nummer 3 så det kommer bli mycket framöver och stå i, men det kommer nog allt gå bra! Längtar otroligt mycket efter denna lilla lus.. Och nu är det snart bara 8v kvar!! Känns som tiden gått för fort på slutet!
Har inte fått någon havandeskapsförgiftning än och ja ha vart livrädd för att få det eftersom det va fruktansvärt och tog lång tid innan jag vart ok efter!! Nu är det endast blodvärdet som vart lågt! I normala fall ligger man på ca 125 och till normal gränsen 110, ja ligger dock bara på 93 och det e tydligen väldigt lågt då man är två som delar på det!! Men äter nu järn tabletter så det bli nog ok

Skickar med en bild som jag fick idag av farmor för tuva hade fått fisk med sitt spö som hon fick i födelsedagspresent, något stolt.. Älskade barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0