Konkurs utförsäljning

Idag va jag till stan för ja skulle betala en räkning och träffade Helena, Mickis och Malin en snabbis! Då fick vi veta att det va konkursutförsäljning på babyproffsen 60% på allt!!

Så när vi kom dit vid tolv när dom öppnade va givetvis halva stans föräldrar där och många med barnvagn! Vilket försvårade allt!!

Folk va fan som galna, men jag och Helena gick till overallerna och kollade och där hittade vi varsin storlek var i didriksson till våra söner! Dock fanns det bara grön kvar då folk va som galen och rev och slet i allt.. Så normalpriset på overallen va 999:- men ja fick den för 400:- och det e jävligt billigt! Så ja va tvungen och ringa min andra hälft om lov först så klart men det va ok!! Skickar med en bild i slutet ;))

Sen va vi på Ica maxi och handlade och då såg jag overaller för 399:- och det går ju inte ens och jämföra kvalitetsmässigt.. Synd att ja inte hann riva åt mig en åt tuva när ja ändå höll på.. Men ja vet inte om hon kan ha den pela köpte förra året, men man hade ju iof fått igen det om man la ut den på köp & sälj.. Overallen va ett bra pris då ja tycker det e bäst och ha det typ när dom e till fjälls, åker skoter m.m och en vanlig dress vid skola m.m så de passa så bra att den va billig då ja aldrig hade köpt en overall så dyr då han helst vill ha två delat på skolan m.m!! Men då den kosta lika mycket som dom extra overallerna vi bruka köpa fick den följa med hem!! Jäkla synd bara att ja inte hann ta en svart hihi


Just nu är barnen ute och leker medans jag lagar lite mat och plockar lite! Idag blir det örtmarinerad kyckling med vitlök ris och currysås som barnen älskar sen blir det lite popcorn och chips framför en film med tända ljus med Mina älskade trollungar! Så stolt över dom och jag älskar dom så mycket! Varje gång jag ser dom så är det helt otroligt vad glad jag är att dom är mina! Dom är det bästa som hänt och dom är helt perfekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0