Kallt

Jag anser mig själv som att jag ballat ur totalt från hur jag egentligen är som mig själv ((Therese)).. Inte förän nu jag börjar jag få insikt över vad ja hållt på med, och de kan ja inte ens själv förklara gällande vissa saker, varför ja gjort som ja gjort!!

Men nu ha jag fan börjat tagit mig i kragen men Dock sakta men säkert! Alla människor kan balla ur från sitt vanliga jag, och ja tror ärligt det vart efter pappa gick bort och sen på grund av min vikt!! Men ja känner verkligen att ja vill och måste förändra mig själv!

Men bättre att ta babysteps än att rusa fram och att allt ska bli perfekt på en gång för de funkar inte såå! Utan sakta men säkert få in klara rutiner med allt!

Körde iväg massa gamla slitna kläder från förr och annat skrot igår och det e tur man fattat vart det e för då blir det oftare dit istället för Åhh ha extra påsar ibland som e as dyrt! Och så enkelt och smidigt och bli av med skiten...

Jag önskar till barnen varma underställ och ylle strumpor så dom kan gå och va Goa och varma!!

Tuvis åkte ju till tante och famma förra veckan och ja fick fan panik över att ja inte har så mycket varma kläder! Bli nog några julklappar med varma kläder till barnen jaaa...

Fatta att snart e det jul! Helt sjukt va tiden gått fort ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0