Hopp Hopp...

Jag är fortfarande sjuk, och det är väldigt frustrerande, speciellt när det bara blir värre o värre!!
men det ordnar sig verkligen hoppas jag..

som lite plåster på såren till Melvin så ska jag Helena och våra äldsta barn åka till stockholm i Slutet av Maj på en helg bara o ha lite mysigt, o vi ha ju gratis boende på hotell så det e väl bara o köra o tuta!
ska iallafall bli jätte mysigt.. och skönt och komma iväg över en helg..

Hoppas bara jag mår bra det är ju det som är avgörande och att man kommit igång och jobbat så man har några pengar över huvud taget.. det är jätte frustrerande att ha så ont o inte kunna göra nått, och nätterna är fruktansvärda.

Nästan så man är rädd för att lägga sig o sova.. men då kan man ju iallafall leva ut smärtan för det e nått ja ha svårt med inför folk, vill absolut inte att folk ska tycka näää men stackarn ha du ont.. jävla fjollerier!! och jag har inte åkt på någon semester med melvin på länge själv, så det blir som en förtida födelsedags present. och som tur e så blir det inte så fruktansvärt dyrt som man kan tro.

vi ha pratat lite om att eventuellt gå en dag/kväll på grönan och sen en dag på slottet och bara gå runt o mysa o se vad som finns att hitta på?? några förslag??  Men har redan förvarnat Melvin om ja e som jag är nu eller blir värre så kommer det absolut inte att gå att åka. i så fall får man skjuta på det, men hoppas inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0