Blandat

I veckan som va var jag hos Sandra och john för John hjälpte mig och byta lysen på bilen då den skulle besiktas! Och då fick jag hjälp att hitta det ja sökt efter! Vips så hade ja beställt! Och mycket billigare än va skulle hitta den för här! Flera tusen billigare faktiskt! Så ja e super nöjd + att det e nått ja vet personen velat ha i flera år! Och det va trevligt och komma bort och hälsa på lite hos fröken Sandra med..


Julklappar måste va det svåraste som finns! Innan kommer man på hur mycket som helst men sen när man väl ska köpa tvekar man!!i veckan tog ja med mig barnen på lekplaneten så dom fick visa vad dom önskade sig!!

Så nu vet ja litte som ska inhandlas! Men som sagt e Melvin svårast! Barnen fick även kryssa i jultidningen vad dom önskade sig!


Så glad för Melvins skull att han sålde så pass mycket på jultidningarna att han fick en surfplatta för jobbet!! ;)))


Idag va jag på loppisen för att hitta mest till wilmer så han växt som ogräs! Så ja hitta massa fint för 10:- st som såg helt nya ut åhh glad e ja för det! Sen träffa ja på en gammal granne som hade tuva Lis storlek och dom kläderna såg inte ens använda ut och som högst tog hon 20:- men dom flesta 10:- så en superbra dag alltså!!

Så nu har jag rensat ur tuva Lis kläder i garderoben så nu ha jag nästan en hel kartong med strl 98/104 så vill nån köpa hojta till:))) det e utekläder och skor m.m i den med!!

Tuva Li fick 20:- av mamma igår som hon köpte en rosa Princess väska för idag på loppisen! En super nöjd tjej ska ja lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0