Min fina prinsessa

Igår fick jag så ja kunde gå in och kolla dagiskorten! Så underbart och se! Man e lika spänd varje gång ;)) fast ja vart sjukt förvånad hur lik hon va mig på kortet! Ska lägga upp en bild sen ska ni få se! Så sjukt lik! Gröna ögonen och snedheten på ögonen! Ja ha dock mer sneda ögon! Munnen e precis lika dan med men tuva Li e mer rund i ansiktet! Men e ändå likt!!

Snart vankas det 1 advent!! Och detta år kommer jag he upp det mesta till 1 advent så det e mest granen kvar till julafton.. Känns som så tråkigt annars och dona upp allt för bara nån vecka! Och julen e ju bra mysig...

Det känns inte lika tungt och göra saker utan wilmer som innan! Med dom andra barnen fick ja nästan panik Åhh bara lämna någon timme själv! Speciellt Melvin! Han tro ja va 8 månader innan ja ens gick på bio en kväll! Sen va han nog ett och ett halvt innan ja gick ut! Tuva kom ju några år efter och då va det som att börja om igen! Men nu med tredje känner ja inte likadant! Och folk som säger ja hade inte lämnat min bebis och gått ut! Skit på er rent ut sagt för de ha inte ja heller gjort men desto fler man får desto mer lär man sig att det inte e så hemskt och lämna dom nån timme med sin far som faktiskt också vart med och skaffat barnet...

Det e ingen som påpekar en pappa som e ute dagen efter förlossningen eller åker bort om det så e utomlands! Men gör mamman det en kväll e det förödande hemskt och man e en skit dålig mamma osv! Ja anser att man e två om att skaffa barn och den andra kan också ha barnet några timmar om mamman vill gå ut och roa sig! Man e inte en dålig mamma för det!

Tycker det e så svårt och veta vad man ska köpa i julklapp! Tuva e ju inte så svår för bara det e med sessa motiv eller är rosa så e ju hon glad!! Melvin dock e det ju svårare med!! Tro dock ja ska önska mig presentkort på Ikea så ja kan köpa en ny säng eller garderob till hans rum..

Nä nu ska jag iväg och panta lite burkar och slänga lite skräp...


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är rätt de.. Du har oxå rätt att gå ut utan att nån ska behöva lägga sig i det..

2012-11-17 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0