Underbart

Känns så skönt att barnens rum nästan e klara! E bara tapetseringen och lite målning kvar sen så e deras rum helt klara!! Så skönt att ha slängt så mycket och fått ordning på det mesta! En stor börda som släppts för oss alla!! Så mycket enklare allt blir!! Och så mycket bättre allt runt omkring blivit!! Idag ha jag fortsatt så allt ska va klart till jul! Jobbigast e att gå igenom pappas kartonger! Men de måste ju göras!!

Ska ta och använda bio korten ja Ha kvar sen ja jobba på gul!! Så jag och tuva Li ska ta och ha en dotter och mamma kväll på bio och mc donalds för hon vill ju såklart se tingeling som e på bio nu!!

Flera som frågat vad barnen önskar sig och det finns massor dom behöver till sina nya rum!! Tuva Li vill så klart ha allt med prinsessor eller hello Kitty men e mycket Princess saker hon önskar/med Princess motiven... Och Melvin e inne på starwars fortfarande mest. Men är det nått ni undrar över fråga gärna så de inte blir köpt dubbelt!!

Wilmer växer och växer och tiden går så fort.. Han e så lättsam och snäll! Alla mina barn ha vart duktig just på att inte vakna mer än 1-2 gånger per natt!! Men ibland e det slitsamt med då man ändå måste upp tidigt med dom andra!! Har vart sjukt trött nu när det e så sjukt mörkt ute tidigt...


Måste ju på bio snarast och se den nya twilight filmen som kommit ut!! Helt galet så mycket jag längtar!! Tro den kommer va grym


Skickar med en ego bild som inte kommer allt för ofta.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0