1177

Idag ringde jag 1177 alltså sjukvårdsupplysningen för jag ville bara höra om det fanns nått man kunde göra för att inte skapa mer vatten i kroppen eller bli av med det på nått sätt och sen frågade jag om stickningarna och att jag domnar bort i händer och fötter och det värker när ja använder fötterna/händerna.. Dom ville att jag skulle ringa till förlossningen och det gjorde jag och berättade samma..

Och så klart åkte jag in på koll.. Men det va riktigt otäckt för domningarna vart bara värre och gjorde så ont när ja vred på händerna!! Har gått upp 12kg på 2v som e vatten så det spränger verkligen!

Och det såg barnmorskan redan i tisdags och stod i min journal mär förlossningen kollade så det va mycket därför ja fick komma in och eftersom ja hade äggvita igen i urinen på sista kollen och dåligt blodvärde så ville dom dubbelkolla, ja frågade om det verkligen va nödvändigt då ha visste att det inte va nått, ville bara ha svar på mina frågor!

Men jag kallas tydligen risk patient eller va det va efter havandeskaps förgiftningen med tuva Li..

Men ja fick glädjande besked och Det är att bebis ligger nu åt rätt håll som barnmorskan tyckte hon kände.. Så nu den 12e bestäms det om bebis får komma tidigare och när!! ((spännande))

Sen väger bebis 2600 just nu och är 1% överviktig Haha så denna lilla sötnöten blir nog minst kanske.. Fast det e ju ett tag kvar och det e ju nu på slutet som lägger på sig som mest under hela graviditeten..



Idag fick tuva Li va hemma från dagis! Hon har sån hosta och febrig så barnen va med grannen medans jag va inne!!


Melvin fick gå på karaten idag fast han egentligen inte borde, va premiär dagen så det tyckte han nog va superkul fast han fick ta det väldigt lugnt då han inte heller e pigg alls.. Och hade inte fått gått om ja inte visste att han kan ta ett lugnare tempo och han ha pratat om denna dag så himla länge.. Och vart så extremt duktig och hjälpt mig!!

Jag ha sagt till Melvin att han ska få en sak av mig sen för att han vart så otroligt duktig och hjälpa till.. Han ha vart en riktig duktig prins som hjälpt sin kära mor.. Vad får ni veta sen ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0