Barnmorskan

Idag var jag till barnmorskan och blodvärderna va fortfarande dåliga! När jag satt i väntrummet kändes det som att bebisen vände sig! Så jag sa det när jag kom in att nu tror ja den vände sig för magen sjunk ner och det va inte alls som det va förut bär ja kände på magen! Så när hon undersökte tyckte hon också att det verkade som bebis vänt sig till rätta! Men vi får se den 12e om bebis vänt sig tillbaka!


Jag hade början på äggvita i urinen igen, men det lär nog inte hinna bli nått innan jag ska föda!! Dock hade jag ökat i vikt nu sista två veckorna! Men mycket trodde hon va vätska och det ha jag märkt själv att det e massa vätska i händerna/benen/fötterna!!

Jag ha haft en period nu sär jag inte kan mätta min törst, jag kan dricka nästan tills ha spyr och får aldrig att jag inte e törstig! Hon sa att det är farligt och att kroppen lurar en! Man får inte dricka mer än Max 2 liter per dag!! Så de kommer bli riktigt jobbigt!!
Och jag hoppas inte jag ökar nått mer i vikt nu för de blir så jobbigt och få bort!!

Idag va jag i öh och handlade in massa schampo,tvål,skurmedel, hundmat,kattmat m.m så nu håller jag på och städar för fulla muggar..

Vart även tvungen och inhandla fingervantar, överdragsbyxor till tuva och en tröja,skärp och munkjacka till Melvin.. Nä skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0