Födelsedag..

Igår fyllde jag 28 år så då sjung barnen på morgonen och så hade vi mysfrukost med tända ljus.. Sen kom det några vänner och vi åt tacos och hemgjord marängtårta och så fick ja presenter som tex, kläder, blommor, mobilskal, snus, hemma sydd mössa, m.m så det va en jätte mysig eftermiddag/kväll Tack


Idag va det meningen vi skulle åka till enya som fyllde år, hade plockat fram kläder igår och gjort iordning men sen imorse va både tuva Li och Melvin febriga, hittade inga batterier först men sen hitta jag, tuva Li hade 38,9 och Melvin 38,3, trodde dom va på väg och bli bra för Melvin och tuva va lite dålig igår morse men mådde bra efter alvedonen innan folket kom.. Så vi får åka dit i veckan eller efter bebis kommit och hälsa på ;)) ska hälsa på Mickis med som ja inte hunnit men nu blir det väl lite lättare framöver..

Idag ville Melvin äta spagetti och köttbullar sen vart det lite mys framför rasmus på luffen och så satt vi på majskolvar innan barnen badade och sen käka vi majskolvar och kollade på starwars.. Sen va det sovdags!

Så nu ligger jag och grubblar på allt som ska bli klart innan bebis kommer.. Nu när jag haft såna problem med bäckenet e det inte så lätt och städa själv med två barn som stökar..

Nä nu blir det att lägga sig så man orkar upp imorgon för då blir det städning igen, dock tar jag det i min egen takt för efter igår kom ja knappt upp i soffan efter dom sista åkte, men snart e bebis ute och då blir allt mycket lättare.. Gud som jag längtar!!

Nästa helg kommer mamma hem över en vecka iallafall så den helgen är alla välkommen på tårta antingen lördag/söndag beroende på hur ja mår men skriver mer sen om det eller om ni hör av er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0